ROXIE-Livet från min synvinkel

Alla inlägg under november 2011

Av Roxie - 8 november 2011 02:00

Just nu övar jag bara..

Fick ett litet ben av matte idag när jag var ute..

När matte senare upptäckte att jag grävt i landet så brast hon i skratt,

hon tyckte jag var en hejare på att gräva djupt hål att lägga ner benet i.

Däremot så hade jag ju missat att fylla igen det...Ja,ja som sagt övning ger färdighet..


      

    Jag och mitt ben...


    

     Påkommen.... 

Av Roxie - 1 november 2011 23:45

I dagarna har jag kommit underfull med något märkligt-jag kan lukta mej till godis,pinnarna,studsbollarna matte slänger ute...Jag går omkring och luktar så att jag nästan glömmer av matte el husse då jag är ute..

Mycket faschinerande..och spännande..


     

      TITTUT... 

Ovido - Quiz & Flashcards