ROXIE-Livet från min synvinkel

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Stängt varé här!!

Av Roxie - 28 februari 2012 23:53

I helgen har Husse och Matte stängslat in hela vår tomt med fårnät.

Jag är förvisso duktig och håller mej på tomten ändå fast de vill väl vara riktigt på den

säkra sidan så jag inte hittar på nåt bus...


       

 

 
 
Ingen bild

Emelie

20 april 2012 22:07

Hej! Vad kul att hitta din blogg, jag äger nämligen Roxies bror från samma kull! :-) Han heter Wille i stamtavlan men är "omdöpt" till Texas.

MVH
Emelie
ems.b@hotmail.com

Roxie

2 maj 2012 23:29

Heej Emelie!!
Nu blev jag nyfiken..Trodde jag hade pejling på hela kullen...Kommer Texas från Kinna? När är han född?? Ha det gott!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Roxie - 30 september 2012 23:48


Himla kul att springa med honom och matte i skogen,bland det bästa jag vet!!          ...

Av Roxie - 6 augusti 2012 23:45


HURRA FÖR MEJ..som fyller ett år idag Fick ett leksaksben och mumsig mat...             ...

Av Roxie - 28 juli 2012 00:30


   Jag kallar detta livet...             

Av Roxie - 20 juli 2012 23:15


Matte är ledsen... Alla vi här hemma kommer att sakna gamla,kloka,fina tant Tracy som fick somna in idag. Du kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan och minnen...Saknar dej!!            ...

Av Roxie - 17 juni 2012 00:30

                  STOLT- ROXIE "KAN SJÄLV"........ HM......               ...

Ovido - Quiz & Flashcards