ROXIE-Livet från min synvinkel

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Roxie - 16 november 2011 23:30

Idag har vi även hunnit med att gå lite i byn tillsammans med mormor och Tracy..

Tracy är en väldigt gammal tant som hör dåligt..Hon är jättesnäll och har ett väldigt tålamod med mej när jag busar till det...Fanns himla massa att lukta och titta på i byn..Har nu insett att bilar som kör förbi inte är så himla farligt, så jag behöver inte näst intill kasta mej ner i diket längre...Jag ska minsan vara lika qool som min gamle vän...


   

    MIN MENTOR...gammeltanten Tracy och jag..


     


      

     Jag,Mormor och Tracy på min första promenad "i byn" 

Av Roxie - 16 november 2011 23:30

Idag har jag åkt bil endel,gick faktiskt riktigt bra,jag låg och vilade under färden...

Det är nog trots allt inte så läskigt ialla fall..


      


 



Ovido - Quiz & Flashcards