ROXIE-Livet från min synvinkel

Alla inlägg under januari 2012

Av Roxie - 31 januari 2012 01:48

Molly som jag älskar att jaga och terrorisera...*fniss*


      

Av Roxie - 27 januari 2012 06:12

Då ska jag hitta på massa bus...


      

Av Roxie - 20 januari 2012 11:30



    

                                      ROXIE VÄNTAR PÅ SNÖN.....





    




Av Roxie - 19 januari 2012 23:45

Inte kanske det roligaste-matte sa ialla fall att det var ett måste...

Nåväl,stod väl där i duschen med en förfärans blick,matte tyckte jag var duktig

så efter eländet fick jag ett stort smaskigt grisöra...


      

Av Roxie - 19 januari 2012 23:00

Idag hade jag och matte följe med mormor och Jenna,

vi gick runt Skäresjön.Jag och stora Jenna sprang lösa ihop för första gången,

Var ju superkul att försöka leka följa John efter henne..oj vad vi sprang omkring.

Fast hon är så stor så sprang hon inte omkull mej en enda gång..hon verkar ialla fall vara

väldigt snäll även om hon är lite knepig ibland...

                    Tack för idag Jenna & Mormor!!


      


  

Av Roxie - 17 januari 2012 23:15

Idag var jag och matte ute och gick en långpromenad tillsammans med

Jessica och 2 st nya vänner..Brita och Klara...

Klara och jag lekte som hejsan i skogen.

Brita är äldre och bryr sej inte så mycket om att vi busade runt...


      


    

Av Roxie - 16 januari 2012 23:15

Idag har jag och matte varit på äventyr..Vi åkte och hälsade på min uppfödare.

Där var även matten till min pappa och hälsade på..

Vi gick och hämtade min syster Svea,var kul att träffa henne och vi busade runt

på en stor åker.Sedan kom även min mamma och två kompisar till henne..

Matte tyckte det var en härlig syn med 5 skuttande och grävande Finska lapphundar på åkern..

Gissa om jag sov gott när jag kom hem???


      



    



    



      



     

     mamma Diva..



     




Av Roxie - 16 januari 2012 23:00

    

Skapa flashcards