ROXIE-Livet från min synvinkel

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Min första semester..

Av Roxie - 22 februari 2012 04:13

Jag har haft sportlov...

Ca 75 mils bilresa upp till Vemdalen med Matte,Husse och Robin.

Låg mest och vilade under resan..Väl framme i Vemdalen klev jag ur bilen rakt in i ett snöparadis..

Oj,vad jag har sprungit,hoppat och grävt i den djupa snön...Älskade min alldeles egna stora snödriva

som låg utanför stugan.På den satt jag allra högst upp och spanade över slalombackarna...

Var dock inte så kul då hela familjen tog på sej päxor och skidor,för då visste jag att jag skulle få vara inne själv,och även om jag fick ett grisöra (som jag älskar) varje gång de for iväg så var det inget som jag åt upp förrän de kom tillbaka hem igen...Jag har haft en riktigt kul vecka annars och har stortrivits i det vackra snölandskapet som har varit som tagen ur en sagobok...


    

     Håller koll uppe på min snödriva...


      

     Fikastund uppe på min snödriva med Robin..


    

     Jag å Matte myser i snön..


    

      Gräva är kul!!!


    

     Massa snö... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Roxie - 30 september 2012 23:48


Himla kul att springa med honom och matte i skogen,bland det bästa jag vet!!          ...

Av Roxie - 6 augusti 2012 23:45


HURRA FÖR MEJ..som fyller ett år idag Fick ett leksaksben och mumsig mat...             ...

Av Roxie - 28 juli 2012 00:30


   Jag kallar detta livet...             

Av Roxie - 20 juli 2012 23:15


Matte är ledsen... Alla vi här hemma kommer att sakna gamla,kloka,fina tant Tracy som fick somna in idag. Du kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan och minnen...Saknar dej!!            ...

Av Roxie - 17 juni 2012 00:30

                  STOLT- ROXIE "KAN SJÄLV"........ HM......               ...

Skapa flashcards