ROXIE-Livet från min synvinkel

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Dessa kuliga långörade varelser...

Av Roxie - 2 maj 2012 23:33

Fullkomligt älskar min trädgård...Drar fram pinnar och tuggar sönder så spåren efter vart

jag har hållit hus är tydliga tycker matte!!

Tycker det är superkul när de små långörade sakerna skuttar

omkring i sina uteburar,kan ligga och titta på dem..riktigt fashinerande faktiskt!!

Idag blev matte arg...Hoppa upp en hare framför mej som jag tyckte jag kunde slå följe med...

Gjorde så gott jag kunde för att hänga med fast vände och sprang tillbaka till min något irriterande matte...

Har varit med Matte och hennes fyrfotade kompis i skogen  några gånger oxå-DET ÄR SÅÅÅ KUL!!!


      


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Roxie - 30 september 2012 23:48


Himla kul att springa med honom och matte i skogen,bland det bästa jag vet!!          ...

Av Roxie - 6 augusti 2012 23:45


HURRA FÖR MEJ..som fyller ett år idag Fick ett leksaksben och mumsig mat...             ...

Av Roxie - 28 juli 2012 00:30


   Jag kallar detta livet...             

Av Roxie - 20 juli 2012 23:15


Matte är ledsen... Alla vi här hemma kommer att sakna gamla,kloka,fina tant Tracy som fick somna in idag. Du kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan och minnen...Saknar dej!!            ...

Av Roxie - 17 juni 2012 00:30

                  STOLT- ROXIE "KAN SJÄLV"........ HM......               ...

Skapa flashcards