ROXIE-Livet från min synvinkel

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Gott slut...och gott nytt

Av Roxie - 1 januari 2012 06:21

Så var det nyår,vi firde det hemma hos mormor och Nane...

Har hört en och annan smällare under dagen fast inget jag riktigt bryr mej om fakiskt..

Mormor och Nane hade varit så fiffiga och köpt jättefina luftballonger som flög iväg

upp i luften istället..Jättevackert och min matte som avskyr smällare tyckte dettta var en

otroligt bra uppfinning..och dessutom väldigt vackert!!

På självaste tolvslaget befann jag mej ute själv..Matte blev alldeles till sej av oro när hon kom

på att jag faktiskt lunka omkring själv där ute bland massa raket och smäll ljud...Inget som jag berördes av...och inte Tracy heller som inte hör någonting..men däremot stora,stora Jenna,hon var jätteorolig..stackarn..Tänk om alla människor i fortsättningen bojkottade smällare och bara köpte de där luftballongerna-så mycket bättre det skulle vara....GOTT NYTT ÅR!!!


      

     Gammeltanten Tracy

   

                                                                           

                               jag å mormor..                     luftballong...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Roxie - 30 september 2012 23:48


Himla kul att springa med honom och matte i skogen,bland det bästa jag vet!!          ...

Av Roxie - 6 augusti 2012 23:45


HURRA FÖR MEJ..som fyller ett år idag Fick ett leksaksben och mumsig mat...             ...

Av Roxie - 28 juli 2012 00:30


   Jag kallar detta livet...             

Av Roxie - 20 juli 2012 23:15


Matte är ledsen... Alla vi här hemma kommer att sakna gamla,kloka,fina tant Tracy som fick somna in idag. Du kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan och minnen...Saknar dej!!            ...

Av Roxie - 17 juni 2012 00:30

                  STOLT- ROXIE "KAN SJÄLV"........ HM......               ...

Ovido - Quiz & Flashcards